Lördag

Dessa sjukdomar, nu är vi så trötta på allt vad sjukdom heter. Är det inte den ena som är sjuk så är det den andra. Nu är det Erik och Filip som är sjuka, Filip har fått ögoninfektion, inte alltför oväntat. Erik har ont i halsen, är hes och trött. Jag och Valter mår bra så imorgon ska vi på kalas medan de andra får stanna hemma och kurera sig.
 
Idag har vi varit hos mormor en sväng. Vi blev bjudna på våfflor och fika. Valter passade på att leka med Elias innan han skulle åka tillbaka till Göteborg. Erik låg och vilade på soffan och jag försökte underhålla en smågnällig Filip. Inte konstig att han var sur, ikväll hade han feber. Han somnade i min famn när vi satt i soffan, minns inte när det hände sist (kanske när han var typ 8 månader eller nåt).
 
Nu ska jag gå och lägga mig, bäst att ladda batterierna inför morgondagen.
 
 

Kommentera inlägget här :