Rast

Har just nu en liten rast från de små godingarna. Valter har varit på dagis i förmiddags och Filip och jag har varit på babycafé på öppna förskolan. På torsdagar hämtar jag Valter direkt efter lunchen så han får vila middag hemma, han sover bättre hemma och eftersom vi har minisim i eftermiddag är det bra om han är pigg. I morse hade jag gjort upp en plan, som det ser ut nu verkar den fungera. Planen var att barnen skulle sova midddag samtidigt idag, därmed kan jag få en liten rast och vila en stund jag med, vilket jag ska göra nu:).
 
Här ser grabbarna från en annan dag när vi skulle ut på promenad.

Kommentarer :

#1: Linda

Hihi....hoppas du fick dina timmars sömn ;-)
Den 9 dec kommer tomten till stan, vill du & grabbarna följa med då? Mathias följer me, då kan han ta de äldre ;-)

skriven
#2: Mli

Söta dom är!! Vältränad mor lär de ha också efter några backar med syskonvagnen ;-) kram!!

skriven

Kommentera inlägget här :