Trött på sjukdomar

Nu är jag verkligen trött på sjukdomar. Valter är nu frisk men det tog 6 dagar för honom att bli helt frisk. Hela familjen har varit hemma ett par dagar nu. Igår blev jag kräksjuk, usch, den värsta sjukdomen jag vet dessutom. Då jag inte mådde bra och Valter fortfarande var sjuk fick Erik vara hemma från jobbet och ta hand om Valter både igår och idag. Imorgon ska Valter till dagis igen, får se om han känner igen sig, han har ju faktiskt inte varit där på en vecka. Det tog bara en och en halv vecka innan han blev smittad av dagisbakterier.

Själv får jag vara hemma från jobbet även imorgon, dock hoppas jag kunna jobba på fredag, då har det gått 48 timmar sedan mitt senaste symtom av kräksjukan. Hoppas verkligen att jag är frisk då. Har inte jobbat sedan i onsdags och känner nu en längtan efter att komma tillbaka och få koll på läget igen.

Kommentera inlägget här :