En dag för mig själv

Idag har Valter varit på dagis igen. Erik har varit på jobbet och jag har varit hemma, friskförklaring efter magsjuka tar tid. Men imorgon ska jag gå till jobbet. Känner mig dock inte helt kry än, har sovit till 11 idag och det behövde jag verkligen. Minsta lilla ansträngning har kännts jobbig och det har inte blivit mycket gjort hemma idag. Igår kände jag mig pigg i förhållande till idag, illamåendet har kommit tillbaka men jag är inte kräksjuk igen i alla fall.

Illamåndet känns nu som i början av en gravidiet, undrar om det kan vara därför jag mår illa. Kan det komma tillbaka från att inte ha funnits på flera månader?

Nog om sjukdomar för detta inlägg. Valter har haft en bra dag på dagis och det kändes riktigt bra att hämta honom. Han var på gott humör och var inte alls så klängig som i förra veckan. Nu har han somnat och kommer förhoppningsvis sova lika gott som alltid. Imorgon är det dagis igen.


(en bild från iskolningen på dagis)

Kommentarer :

#1: Johanna

Nya favorittröjan? :-D

skriven

Kommentera inlägget här :